menü

11/11/2015

LÁNYBÚCSÚS MÓKA ÉS KACAGÁS

Anikó lánybúcsújára különleges tortával készültem. Igazán csajosat és kellőképpen csintalant akartam. :)



A rózsaszín szín biztos volt és jó sok fotó átnézése után, a lányokkal abban is megegyeztünk, hogy vetkőzős fiú fog belőle "kiugrani".

A készítés közben sajnos nem készültek fotók, mert épp az első trimeszter gyengített, Misi kukta segítsége kellett, hogy egyáltalán el tudjam készíteni.




A piskóta között erdei gyümölcsös mascarpone krém volt. Kívülről bevontam a rózsaszín fondant-al, majd hozzámértem Eric herceget. A lábával együtt magas volt, így szegényről leapplikáltam a lábait, kifúrtam a torta közepét és belehelyeztem, feltett kezekkel - amolyan "tádááám"!

Vágtam a fondant-ból darabokat, azokat a dereka köré illesztgettem, mintha széttépte volna, amikor kiugrott. Lekentem a torta tetejét mézzel és rászórtam a dekor cukrot. Az oldalára is akartam valamit, így bevonalaztam és a sarkokba dekorgyöngyöt tettem.

Abszolút sikere volt! :)

Készült még hozzáillő linzer is.