menü

11/20/2015

SCRAPBOOKING - ESKÜVŐI FOTÓALBUM

Ezzel a technikával még az egyik vendégem ismertetett meg és rögtön megtetszett. Időm akkor nem volt még vele sem foglalkozni, sem pedig jobban utána járni a témának.
Tulajdonképpen ez egy interaktív fotóalbum, amiben nem csak a képeket tudod megőrizni, hanem az emlékeket is, belépők, menetjegyek, beleírt gondolatok által.

Az esküvő után azonban belevetetettem magam, rengeteg videót néztem, képeket, ötleteket gyűjtöttem és rendeltem a netről egy csomó mütyürt, ami kell hozzá. Mivel a Kikben találtam egy nagyon helyes albumot, így nem rendeltem komplett készletet, amihez van könyv is, abba dolgoztam. A végeredmény nem az az igazi, mindent bele scrapbook, de elsőre azzal dolgoztam, ami nekem a legjobban megtetszett az alapanyagok közül, a fa chipboardokkal. A kreatív boltban lehet kapni számcsomagokat, betűket, illetve darabjával mintákat, a neten pedig téma szerint szavakat, motívumokat, amit csak az ember el tud képzelni. Ezeket lehet festeni is, de kezeletlenül is fel lehet használni.

Az esküvői fotózásunkról külön albumot szerettem volna, mivel a lagzis képekből annyi van - egyszerűen imádom őket, nem tudom leredukálni -, hogy azt gondoltam külön bontva jobban érvényesülnek majd. Íme: